- Розвиток самопізнання та самовиховання учнів
- Залучення учнів до визначальних духовних цінностей свого народу. виховання громадянської позиції
- Розвиток потреби у здоровому способі життя
- Формування дружніх відносину класному і шкільному колективах
- Формування духовно-моральних цінностей
- Трудове виховання
Завдання перед учнівським колективом
1. Удосконалювати навчально-виховну роботув умовах реалізації основних напрямів загальноосвітньої школи.
2. Продовжувати працювати над такими проблемами:
а) "Застосування інноваційних технологій у навчанні";
б) "Пошук та підтримка обдарованної дитини";
в) "Формування особистостості - громадянина України - на основі впровадження та всебічного розвитку української мови"
г. "Міцне здоров'я школяра - запорука грунтовних знань"
3. Формувати в учнів високі моральні якості, доброту, честність, чесність, почуття колективізму, культуру поведінки шляхом читання книг, перегляду кінофільмів, телепередач, проведення загальношкільних та класних заходів, залучення до праці.
4. Здійснювати профорієнтаційну роботу шдяхом проведення бесід, зустрічей з батьками, працівниками певних професій, прищеплювати навички суспільної-корисної праці у повсякденому житті
5. Проводити бесіди, екскурсії, зустрічі з цікавими людьми.
6. Відвідувати виставки. нові експозиції місцевого музею, концертні програми, тим самим розвивати етичний та естетичний смаки.
Способи досягнення завдань:
1. Участь дітей в управлінні класу (самоврядування):
- дотримання правил життя класу, прав і обовязків кожного учня;
- спільне прийняття відповідальних рішень
- планування дітьми колективної позанавчальної діяльності
2. Створення умов для участі дітей в управлінні власною навчальною діяльністю:
- можливість усвідомленого і відповідального вибору дитиною того чи іншого рівня навчання з предмету в залежності від його пізнавальних цілей
3. Створення можливості для прояву творчості дітей у класі:
- у процесі навчання (на уроках)
- після уроків
- можливості прояву з боку дітей та здійснення ними будь-якої творчої ініціативи
4. Включення культури гідності і навичок гідної поведінки у зміст шкільної оствіти:
- проведення класних годин, на яких діти мають можливість під керівництвом класного керівника обговорювати найбільш типові для їх віку психологічні проблеми та способи для їх вирішення
5. Створення умов, в яких учні зможуть набувати новий соціальний досвід, виходячи за рамки пирйнятих соціальних ролей:
- проведення ігор, що моделюють різні проблемні ситуації та вимагають від дітей прояву ініціативи і відповідальності
Комментариев нет:
Отправить комментарий